Śledź ulubioną markę

Jeśli wyjątkowo lubisz danego producenta ubrań czy produktów spożywczych, pamiętaj o tym, by śledzić konta założone przez wybraną markę. Dlaczego? Bo to właśnie w ten sposób najłatwiej można otrzymać sporą liczbą darmowych produktów. Aktualnie wszystkie firmy, które chcą znaczyć cokolwiek w swoim segmencie stawiają na marketing internetowy. Oznacza to m.in. obecność na wielu portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter.

To właśnie tutaj warto odnaleźć i „lajknąć” lub „śledzić” profil wybranej marki. Firmom zależy na tym, by mieć wielu internetowych fanów. W ten sposób mogą łatwo dotrzeć do szerokie grona odbiorców. Nic wiec dziwnego, ze starają się zachęcić kolejnych użytkowników do kliknięć „lubię to”. Działa tu reguła marketingu szeptanego – użytkownicy, którzy lubią daną markę sami ją promują… a w zamian mogą często liczyć na darmowe produkty. Śledzenie danej marki na portalach społecznościowych pozwala na to, by nie przegapić żadnego konkursu z nagrodami.